Neler yeni
Hoş Geldiniz

Tüm özelliklerimize erişmek için şimdi bize katılın. Kayıt olup ve giriş yaptıktan sonra, konular oluşturabilir, mevcut mesajlara cevap yazabilir, diğer üyelerimizle irtibata geçebilir, kendi özel mesajınızı alabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz. Ayrıca hızlı ve tamamen ücretsiz, bu yüzden ne bekliyorsun?

  • Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha fazla bilgi edin.

LeadVertex bu Satış yönetimi için CRM sistemi

Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#1
Bizim hakkımızda
Biz online ticaret pazarında 5 yıldan fazla çalışiyoruz. Rusya’da gelişimlerine başladılar. Türkiye pazarına yavaş yavaş giren ve Türkiye’de kalkınma için nihai çözümleri hazırladığımız bir çok kullanıcımız var. Tüm bu çözümleri bir araya getirdik ve şimdi araçlarımızı kullanarak bir işi başlatmanızı öneriyoruz!
Size ne verebiliriz?
  • Siparişlerinizi işlemek için uygun, zaman testli bir CRM sistemi. Arayüz Türkçe’ye çevrilmiş, operatörünüzün işlevselliğini anlaması çok kolay olacak!
  • Robot çağrı – sipariş işlemede yeni teknolojiler, böylece operatörleriniz sonsuz bip seslerini dinlemez ve zamanlarını mümkün olduğunca verimli kullanırlar!
  • Müşterileri, zaten bulduğumuz ve size bağladığımız yerel telefon sağlayıcısı kullanarak doğrudan tarayıcıdan arayın
  • En çok satanlar için hazır satış komutları kullanın!
  • SMS gönderme ve düşük fiyatların yüksek bir yüzdesini garanti eden yerel bir Türk SMS sağlayıcısı yardımıyla müşterilerinize SMS gönderin!
  • EBM ağınızı oluşturmak için bağlı kuruluş motoru, böylece hakemleri davet edebilir ve hacimlerinizi artırabilirsiniz!
  • Sadece Rusya’ya değil, aynı zamanda Türkiye’ye, BDT’ye ve tüm dünyaya akan zaten bağlı olan CPA ağları!
  • Bir ücret ödeyerek, hatta 100 operatör davet edebilirsiniz, herhangi bir kısıtlama yoktur!
  • Ücretsiz Landing. Artık tasarımcıları aramanıza, hosting satın almaya gerek yok. Sadece bize landing için bir bağlantı bırakın ve biz sizin için yapacağız!
  • En büyük kargo dağıtım şirketi ile işbirliği! Artık kargo aramanıza gerek yok, sizin için her şeyi bulduk ve şimdiden tüm teknik noktaları uyguladık. Sadece yerleşik modülde siparişleri boşaltın ve siparişlerinizin durumlarını takip edin!
  • Ürünleri sipariş edin ve ortak şirketten taksitlerle satın alın!

Neden Türkiye?
Türk pazarının işi açısından en gelişmiş olduğunu kabul etmekten büyük mutluluk duyuyoruz. En iyi reklamlara, landing ve ürün tasarımlarına sahipsiniz. Ve şimdi daha iyi bir CRM sistemine sahip olacaksınız.
Kullanıcılarımız arasında sizleri bekliyoruz ve işinizi bizlerle başlattığımıza sevineceğiz!
Ve şimdi hediyeler – ücretsiz LeadVertex !
Hakkımızda daha fazla bilgi bulunabilir сайте https://leadvertex.net/
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#2
Satışlarınızı otomatikleştirin
Çevrimiçi bir kozmetik mağazasının ürünlerini nasıl otomatikleştirdik
Çevrimiçi mağazanın geçmişi ve sorunları
Rusya’daki kozmetik ürünler için online mağaza yöneticisi ile bağlantıya geçtik. Günde yaklaşık 30-50 emir vardı. İş gelir getirdi, ama çok küçüktü ve hacimlerin büyümesi için yeterli ellere sahip değildi, her şeyden sonra, posta formlarını doldurun, müşterilere paket gönder, sonra SMS’e eşlik et, posta servisi web sitesinde her parçayı takip et. Tüm süreçleri otomatikleştirecek, çalışanları işe almayı durduracak ve tüm süreçleri uzaktan izleyecek bir sistem uygulamaya ihtiyacı vardı.

Başlamak için, elden alınmalarında açıkça çalışabilmek için bu mağazanın sorunlarını formüle etmeye çalıştık.

Siparişler kaybolur, cep telefonundan alınır, tüm çağrılar hemen cevaplanamaz, hatta hat aşırı yüklenir

Metin mesajları yazmak veya antetli kağıtları doldurmak gibi birçok el emeği

İnsan faktörü nedeniyle hata olasılığı artar, çünkü adreste bir hata yapmak ve parselin gönderilmemesi kolaydır

Operatörler, bip seslerini dinler ve müşterilerle iletişim kurmazlar, çünkü siparişleri çağırmak çoğu zaman zordur

Emirler üzerinde kontrol eksikliği ve sonuç olarak hırsızlık, çünkü az sayıda kişi günde 50 siparışları kaybını fark edecek

Düşük çağrı merkezi performansı

Siparişler itfa edilmez, ancak nedenini anlamak zor.

Her problemi nasıl çözdük?
Tablodaki sipariş girişini ayarladık

Artık siparişler telefona gelmeyi durdurdu ve sistemimizin emirleri ile masaya sabitlenmeye başladılar. Müşteri sitede bir emir bıraktığında. Bu sipariş LeadVertex’te bir saniye içinde ortaya çıktı ve operatör bağımsız olarak giden bir çağrı yapabilirdi. Tüm siparişler sistemde muhasebeleştirilmeye başlandı, siparişi kaybetmek imkansız hale geldi.

Her çalışan için özel giriş yapıldı

Tüm çalışanları sistemimize e-posta ile kaydettik. Yani herkesin bir girişi var ve her birinin eylemleri anonim olmaktan çıktı. Kafa, eylemi belirli bir düzende kimin işlediğini açıkça görebiliyordu.

Müşteri telefon numaraları gizli yaptık

Herhangi bir uygulamayı sadece tarayıcıdaki düğmeye tıklayarak arayabilirsin. Telefon numarası görüntülenmedi. Böylece operatörler, bir defterde kendilerine sayı yazma yeteneğini kaybettiler ve daha sonra diğer şirketlere veri birleştirdiler.

Operatörler bir sonraki çağrı süresini seçebildiler

Artık, operatörlerden birini geri çağırması gerektiğinde operatör akılda tutamadı. Bir sonraki çağrı için zamanı ayarladı ve sistem siparişi doğru zamanda açtı.

Siparışların ses dinlenmesini organize ettik

Sistemimizden yapılan bir çağrıda, tüm görüşmeler otomatik telefon değiş tokuşu ile yazılmıştır ve dinleme prosedürü müşterilerle diyaloğun kalitesini denetlemiştir.

Otomatik baskı için sisteme her türlü form eklendi

Paketleyiciler artık formları manuel olarak yazmak zorunda kalmadı ve verileri yorgunluktan uzaklaştırdı. Formlar sistem tarafından tek tıklamayla oluşturuldu!

Gönderme siparışları otomatik kontrolü yaptık

Parça numarası masaya sabitlendi ve her saat güncellenerek müşterinin gönderdiği mesajın durumunu görebilir ve otomatik olarak SMS ile bilgilendirebilirsin.

Bir robot çağrısı

Operatör müşteriyi sadece bilgileri için arar ama biz bunu robotlarlarla yaptık

Otomatik arama yapılandırılmış

Operatörlerin artık bip seslerini dinlemelerine gerek kalmadı, robot onlar için çağrıda bulundu ve başarılı bir bağlantı olması durumunda müşteri ile bağlantı kurdu..



LeadVertex’in uygulanmasının sonucu
Çevrimiçi kozmetik mağazası siparişler üzerinde ve çalışanlarının üzerinde tam kontrol sahibi olmuş, masraflarını optimize edebilmiş ve başarılı işlemlerden gelir elde edebilmiştir.

Birkaç ay içinde, sistemin hatalarını önlemek için işi tamamen kontrol ettik ve ücretsiz olarak sonuçlandırdık.

Sonuç olarak, online mağaza başarılı ticaret için işlevselliği en uygun şekilde aldı!

LeadVertex ayrıca işinizi otomatikleştirmenize yardımcı olacaktır support@leadvertex.net adresine bir istek bırakın veya facebook’a bir mesaj yazın
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#3
CRM çağrı merkez için

call-center-big-1000x562.jpg

Çevrimiçi satışlar, birçok ülkede en popüler iş hattıdır.
Etkili çevrimiçi satışların temeli kaliteli bir çağrı merkezidir.
CRM sistemimiz LeadVertex.net ‘de, gün içinde hem küçük hem de binlerce sipariş için çok sayıda çağrı merkezi kurulmuştur. Kesintisiz bir işlem yapmak için gereken eksiksiz bir araç portföyümüz var.
Yani, çağrı merkezinizi nasıl organize edeceğinizi, hangi teknik çözümleri kullanacağınızı, bilmeniz gerekenleri – bu makalede! bilgi alınız

Tüm operatör eylemlerini kontrol edin
Her operatör ayrı olarak kayıtlı olmalı ve kendi giriş ve şifrelerine sahip olmalıdır. Böylece, belirli bir operatörün siparişleriniz üzerindeki tüm eylemleri hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Operatörler hata yaptığında hemen, müdahale edebileceksiniz

LeadVertex.net‘te, ek ücret ödemeden istediğiniz kadar operatör kaydedebilirsiniz. Operatörleri LeadVertex’e kaydetmek için sadece e-postalarını belirtmeniz ve onlara e-postaya davetiye göndermeniz gerekir.

Sistem, hangi siparişlerin önce çağrılması gerektiğini bilir
Çağrı arama modu, operatörün sipariş listesini görmediği ve ona ne diyeceğini seçemediği kullanışlı bir özelliktir. Sistem, operatöre, üst düzey operatör tarafından belirlenen kurallara göre çağrı için bir sipariş verir.

Örneğin, 3 projeniz var. Her birinin önceliklerini sizden talep edin, böylece bazı siparişler diğerlerinden daha sık gelir. Kolayca kurabilir ve operatörlere farklı erişim sağlayabilirsiniz. Örneğin, operatör Elif sadece yeni siparişler için arayacak. ve Ozlem operatörü – sadece bir hafta önce gelen siparişler için.

Böylece, operatör siparişin seçiminde zaman kaybetmez, istemciyi istemediği için reddedemez, sistemi LeadVertex.net‘i düşündüğünde arar.

Müşteri musait değilmi? Onu geri ara!
LeadVertex.net için sipariş çağrıları modunda özel bir düğme var. Takvimi açar ve müşteriyi ne zaman arayacağımı seçmek için size zaman verir – 5, 10 dakika ya da akşamdan sonra. Doğru zamanda, sistemin kendisi operatöre bir sipariş verecektir, böylece bir şey unutmayacaktır ve müşteri mutlaka satın alımını gerçekleştirecektir!

Müşterilere ulaşılamıyor mu? Zamanınızı boşa harcamayın!
Operatörleriniz müşterilerle konuşmak yerine sürekli olarak bip seslerini dinliyor mu? LeadVertex.net‘te, robot operatörünün tüm siparişlerinizi vermesini sağlayacak otomatik arama özel bir özelliği vardır ve robotun arama yapması durumunda, müşterinizi otomatik olarak canlı bir operatöre aktarır.

Telefon numaralarını operatörlerden gizle yapın – işinizi koruyun
LeadVertex.net sisteminde, operatörün tek tuşla tarayıcıdan bir çağrı yapmasını sağlayan yerleşik bir telefon bulunmaktadır. Telefon numarasını görmesine ya da aramasına bile gerek yok, cep telefonunda zaman harcıyor. Böylece, siparişleriniz güvende olacak ve operatör siparişi çok daha hızlı bir şekilde işleyecektir.
Telefonu çağrı etkinleştirmek için destek için LeadVertex.net ile iletişime geçin ve tüm teknik uzmanlar size yardım edecek.

Operatörlerin satış komut dosyalarını takip edip etmediklerini kontrol etme
Güven, ama kontrol et. Her siparişin değiştiği tarihte, müşterilerinizle görüşmelerin kayıtlarını bulabilir ve operatörünüzün müşterilerle ne konuştuğunu, şirketinizin kurallarına uyup uymadıklarını, adresi ve diğer verileri doğru bir şekilde doldurup doldurmadıklarını her zaman dinleyebilirsiniz.

Operatörlerden hangisi en iyisi?
LeadVertex.net, operatörlerin performansı hakkında ayrıntılı istatistiklere sahiptir. İstatistikler açabilir ve her operatör tarafından kaç siparişin kabul edildiğini, iptal edildiğini görebilirsiniz. ortalama siparişleri ve fiyatlarınıda görebilirsiniz.

LeadVertex.net desteği
Tüm bu işlevler hassas desteğimiz tarafından belirlenir. Sorularınız için bize yazmayı unutmayın. Çağrı merkezi için modülü tamamen yapılandırmanıza yardımcı olacağız.
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#4
CRM çağrı merkez için



Çevrimiçi satışlar, birçok ülkede en popüler iş hattıdır.
Etkili çevrimiçi satışların temeli kaliteli bir çağrı merkezidir.
CRM sistemimiz LeadVertex.net ‘de, gün içinde hem küçük hem de binlerce sipariş için çok sayıda çağrı merkezi kurulmuştur. Kesintisiz bir işlem yapmak için gereken eksiksiz bir araç portföyümüz var.
Yani, çağrı merkezinizi nasıl organize edeceğinizi, hangi teknik çözümleri kullanacağınızı, bilmeniz gerekenleri – bu makalede! bilgi alınız


Tüm operatör eylemlerini kontrol edin

Her operatör ayrı olarak kayıtlı olmalı ve kendi giriş ve şifrelerine sahip olmalıdır. Böylece, belirli bir operatörün siparişleriniz üzerindeki tüm eylemleri hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Operatörler hata yaptığında hemen, müdahale edebileceksiniz

LeadVertex.net‘te, ek ücret ödemeden istediğiniz kadar operatör kaydedebilirsiniz. Operatörleri LeadVertex’e kaydetmek için sadece e-postalarını belirtmeniz ve onlara e-postaya davetiye göndermeniz gerekir.

Sistem, hangi siparişlerin önce çağrılması gerektiğini bilir

Çağrı arama modu, operatörün sipariş listesini görmediği ve ona ne diyeceğini seçemediği kullanışlı bir özelliktir. Sistem, operatöre, üst düzey operatör tarafından belirlenen kurallara göre çağrı için bir sipariş verir.

Örneğin, 3 projeniz var. Her birinin önceliklerini sizden talep edin, böylece bazı siparişler diğerlerinden daha sık gelir. Kolayca kurabilir ve operatörlere farklı erişim sağlayabilirsiniz. Örneğin, operatör Elif sadece yeni siparişler için arayacak. ve Ozlem operatörü – sadece bir hafta önce gelen siparişler için.

Böylece, operatör siparişin seçiminde zaman kaybetmez, istemciyi istemediği için reddedemez, sistemi LeadVertex.net‘i düşündüğünde arar.

Müşteri musait değilmi? Onu geri ara!

LeadVertex.net için sipariş çağrıları modunda özel bir düğme var. Takvimi açar ve müşteriyi ne zaman arayacağımı seçmek için size zaman verir – 5, 10 dakika ya da akşamdan sonra. Doğru zamanda, sistemin kendisi operatöre bir sipariş verecektir, böylece bir şey unutmayacaktır ve müşteri mutlaka satın alımını gerçekleştirecektir!

Müşterilere ulaşılamıyor mu? Zamanınızı boşa harcamayın!

Operatörleriniz müşterilerle konuşmak yerine sürekli olarak bip seslerini dinliyor mu? LeadVertex.net‘te, robot operatörünün tüm siparişlerinizi vermesini sağlayacak otomatik arama özel bir özelliği vardır ve robotun arama yapması durumunda, müşterinizi otomatik olarak canlı bir operatöre aktarır.

Telefon numaralarını operatörlerden gizle yapın – işinizi koruyun

LeadVertex.net sisteminde, operatörün tek tuşla tarayıcıdan bir çağrı yapmasını sağlayan yerleşik bir telefon bulunmaktadır. Telefon numarasını görmesine ya da aramasına bile gerek yok, cep telefonunda zaman harcıyor. Böylece, siparişleriniz güvende olacak ve operatör siparişi çok daha hızlı bir şekilde işleyecektir.
Telefonu çağrı etkinleştirmek için destek için LeadVertex.net ile iletişime geçin ve tüm teknik uzmanlar size yardım edecek.

Operatörlerin satış komut dosyalarını takip edip etmediklerini kontrol etme

Güven, ama kontrol et. Her siparişin değiştiği tarihte, müşterilerinizle görüşmelerin kayıtlarını bulabilir ve operatörünüzün müşterilerle ne konuştuğunu, şirketinizin kurallarına uyup uymadıklarını, adresi ve diğer verileri doğru bir şekilde doldurup doldurmadıklarını her zaman dinleyebilirsiniz.

Operatörlerden hangisi en iyisi?

LeadVertex.net, operatörlerin performansı hakkında ayrıntılı istatistiklere sahiptir. İstatistikler açabilir ve her operatör tarafından kaç siparişin kabul edildiğini, iptal edildiğini görebilirsiniz. ortalama siparişleri ve fiyatlarınıda görebilirsiniz.

LeadVertex.net desteği
Tüm bu işlevler hassas desteğimiz tarafından belirlenir. Sorularınız için bize yazmayı unutmayın. Çağrı merkezi için modülü tamamen yapılandırmanıza yardımcı olacağız.
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#5
Tanıtım videosu

LeadVertex CRM sistemimizde çalışmanın temelleri hakkında tanıtım videomuza bakın. Bu, işlevselliğimizin kısa bir açıklaması ve başlamak için bir kılavuzdur! Türkçede konuştuğumuz operatif ve duyarlı desteğimizin de tüm sorularınızda size danışacağını unutmayın
Iyi görüntüleme!

 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
25
Konum
Russha
#6
Türkiye’de bir iş kurmak
https://leadvertex.net/

Herkese merhaba! Ben Anna, İnternet girişimcileri için LeadVertex hizmetini temsil ediyorum. Rusya’nın yüzlerce iş adamı bu hizmeti kullaniyor. Şimdi bu hizmetimizle Turkiyedeyiz.
İşinizi açmak neredeyse herkes için bir rüyadır, ancak herkesin uygulamaya koyma riski yoktur. Ve korkutucu, çoğunlukla, sadece cehaletten, neye ve nasıl başlamalı. Bu arada, Türkiye’de bir iş açmak zor değil – uygun bir fikre sahip olmak ve başarısından emin olmak için yeterli.

Kullanıcılarımızdan birinin onayı ile, Türkiye’de bir iş açmak için bir makale rehberi yazmaya karar verdik.
Şirketi açma nedeniyle – yaklaşık 2 hafta
Dört yasal form vardır, ancak limited seçmenizi öneririz, çünkü girişimciler için en uygun olanı budur

  • kayıt kolaylığı
  • Düşük idari giderler
  • Sadece bir yönetmene ihtiyaç var
Genel olarak tasarım çok hızlı ve sorunsuz bir şekilde geçiyor: belgeleri alıp vergiye geçiyoruz. Şirketin açılışı sırasında – 2 hafta rehberlik edilmelidir.

Firmanın kaydolduktan hemen sonra bir hesap açmak için bankaya gidiyoruz. Bir banka seçerken, hemen çevrimiçi bankacılığa dikkat edin, tüm bankalarda değil, her işlemde banka şubesine gitmekten kurtaracaksınız.



Sözleşmeleri ortaklarla sonuçlandırıyoruz
Sözleşmeler uzun bir süre için sonuçlandırılır, ortaklar sürekli olarak acele etmelidir, bu yüzden banka hesapları açıldıktan sonra hemen sözleşme ilişkilerine geçilir.

Hangi ortaklara ve dolayısıyla sözleşmelere ihtiyacınız var?

  1. Kargo hizmetleri
  2. Ürünlerin üretimi için fabrika
  3. Telefon ve SMS sağlayıcısı
  4. CPA- trafik almak için ağ (siparişler)
Sözleşmeleri imzalarken, çok dikkatli olun, tüm okuduklanız çok önemlidir! Kargo hizmetiyle yapılan sözleşmelerde, iade edilen tüm siparişlerin teslimat süresine ve tarifesine bakın. Fabrikalarla yapılan sözleşmelerde – ürünlerin fiyatına, son teslim tarihlerine, gecikmeler için para cezalarına sık sık rastlanır. Telefon veya SMS sağlayıcısıyla yapılan sözleşmelerde, aksini yapmak zordur, çünkü asıl şey bir dakika / sms nin bedeli ya da size uyuyor ya da değil. Ve CPA ağları ile müzakere etmek için özel bir yolla gereklidir ve birçok durumu göz önünde bulundurmak önemlidir. Bu makalemizin ayrı bir noktasıdır.



Bir teklif seçin ve ürünleri yapın
Peki o zaman. Bir şirket ve gerekli tüm sözleşmeler var ama soru şu: “Hangi ürünleri satacağız.” Burada kanıtlanmış CPA ağlarına başvurmanızı öneririz. Onlara, ürünlerin tanıtımı için, örneğin, kilo vermek için bir şey vermenizde ve onlara reklam yayınlamalarını isteyin. Kendileri reklam yayınlamakta ve hazır siparişler vermekteler. Ürün kötü giderse, paketin tasarımını değiştirmeyi deneyebilir veya ilginç bir içerik ekleyebilirsin. Değişiklikler yapıldıktan sonra ürünler kötü satılırsa, farklı bir konudaki ürünleri arayabilirsiniz.

CPA-ağları ile işbirliğinin başlangıcında hemen konuşun. ne kadar sipariş vermeye istekli olduklarını, hangi ürünleri, bir siparişin maliyetini, sizin için hangi göstergelerin gerekli olduğunu ve bu ürünün teklik hakkı size aittir.

Satış için ürünleri karar verdiğinizde, en önemli görev onu üretmektir. Daha sonra, bu ürünle ilgili verilere, aynı ürünle herhangi bir tasarımda aynı ürünü verecek olan fabrikaya vermeniz gerekir. Yani, piyasada satılık özel ürünler yaratıyorsunuz! Kendinizi sahteciliğe karşı korumak için malları markalamanızı tavsiye ederiz



Bir çağrı merkezi düzenliyoruz – en ilginç an
Zaten her şey üzerinde anlaştığımız ve yakında emir alacağımız zaman, birileri onları işlemelidir. Bunun için , çağrı merkezimizi oluşturacağız.

Öncelikle her şeyi organize etmeli, bir ıs yerı kirala ve ekipmanla donatmalısın. Aşağıdaki noktalara dikkat edin:

  • Binanın sessiz ve kesintisiz bir yerde olması arzu edilir. Daha ucuz ve size çok fazla ilgi göstermiyor.
  • Parlak bir oda seçin ve ekodan kurtulun, aksi takdirde çağrı merkeziniz arı sürüsüne benzeyecektir
  • Tabloları ve bilgisayarları, alan kullanımını en üst düzeye çıkarmak için düzenleyin, ancak unutmayın. Operatörler istemciyi duyamazlar, ancak birbirlerini duyarlar. Bu yüzden tablolar için bölümleri koyun.
  • İnternet ve kullaklık kaliteli olmasi lazım
  • Akrabalarla çalışabilirsiniz
  • Operatörlere disiplinli eütim verin ve kameraları takın
  • Müşterilere her şeyi anlatabilecekleri gibi, hatta kendi amaçlarına yönelik verileri kullanmaya başladıkları için operatörünüzün konuşmalarını dinleyin!


Her şey hazır. Başlayabilirsınız!
Kontrol listemize devam edelim:

  • Ürün için bir fikrim var
  • Bu ürün için sipariş verecek bir ortak var
  • Ürünleri kabul edilebilir bir zamanda ve normal bir fiyata üreten bir ortak var.
  • Çağrı merkezi tüm siparişleri arayacak
  • Kargo hizmeti müşterilerine siparışleri teslim edecek
Eğer bu kontrol listesinde cesaretle bir tik atarsanız o zaman servet çarkını çalıştırın
Kendi işinizi açmak, son tavsiyeyi vermek istediğimiz o kadar heyecan verici ve sorumlu: bunun için hazırlanın. En başlarda çok çalışmak gerekli olacak, ancak iş teslim edilecek ve doğru bir şekilde monte edeceksiniz. Takım olarak işinizin tüm heyecanını yaşayacaksınız!



Size yardımcı olacağız!
CRM sistemimizde çalışmaya başlarsanız, tamamen hazır bir çözüm elde edersiniz: Zaten SMS ve telefon sağlayıcıları, kurye servisi ve ürünlerin üretimi için bir fabrika var. Uzmanlarımız size herhangi bir landing verebilecek ve işinize kolaylıkla başlayabileceksiniz. Kullanıcılarımız olun, LeadVertex için çalışın!



Ve şimdi hediyeler – iki hafta içinde ücretsiz LeadVertex ile başlamaya çalışın!
Burada daha detaylı görebilirsiniz https://leadvertex.net/